Kontakty
Novinky
Převzetí zásilky od dopravce
Milí zákazníci, milé zákaznice, žádáme vás o důkladnou kontrolu balíku při převzetí od dopravce.
I přes to že snažíme se naše zásilky vždy balit důkladně, stává se, že nešťastnou náhodou nějaký balíček dorazí ke svému objednavateli poničený. Naše společnost nenese zodpovědnost za znehodnocení a poničeni balíku během přepravy a nelze na toto zboží uplatnit reklamací, pokud nedodržíte následující body:
1. Při převzetí zboží důkladně zkontroluje vnější obal balíku.
2. V případě zjištění promočeni, potlučeni, potrhaní, odlepeni lepicí pásky a podobné, sepište s doručovatelem „Protokol o poškození balíku“.
3. V případě, pokud doručovatel odmítne sepsat tento protokol balík nepřebírejte.
4. Následně zašlete oznámeni na naší e-mailovou adresu info@gaptshop.cz ve kterém uveďte:
- Datum převzetí/nepřevzetí balíku;
- Číslo objednávky/faktury;
- Název poškozeného výrobky, popis a míru poškození;
- Foto nebo naskenovaný „Protokol o poškození balíku“;
- Foto poškozeného obalu a zboží.
5. Dočkejte se naší odpovědi a uděláme všechno co je z naší strany možné aby situace vyřešit.