S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

S lítostí vám oznamujeme že z finančních důvodů firma byla nucena ukončit svůj provoz.

Děkujeme za pochopení!

GAPT shop s.r.o.

Kontakty

GAPT shop s.r.o.
Praha 15500

Novinky

arr3Variabilní symbolVážení zákaznici, při platbě převodem, prosíme, používejte jako variabilní symbol číslo objednávky...


Převzetí zásilky od dopravce


Milí zákazníci, milé zákaznice, žádáme vás o důkladnou kontrolu balíku při převzetí od dopravce. 

I přes to že snažíme se naše zásilky vždy balit důkladně, stává se, že nešťastnou náhodou nějaký balíček dorazí ke svému objednavateli poničený. Naše společnost nenese zodpovědnost za znehodnocení a poničeni balíku během přepravy a nelze na toto zboží uplatnit reklamací, pokud nedodržíte následující body:

1. Při převzetí zboží důkladně zkontroluje vnější obal balíku.

2. V případě zjištění promočeni, potlučeni, potrhaní, odlepeni lepicí pásky a podobné, sepište s doručovatelem „Protokol o poškození balíku“.

3. V případě, pokud doručovatel odmítne sepsat tento protokol balík nepřebírejte.

4. Následně zašlete oznámeni na naší e-mailovou adresu info@gaptshop.cz ve kterém uveďte:

- Datum převzetí/nepřevzetí balíku;

- Číslo objednávky/faktury;

- Název poškozeného výrobky, popis a míru poškození;

- Foto nebo naskenovaný „Protokol o poškození balíku“;

- Foto poškozeného obalu a zboží.

5. Dočkejte se naší odpovědi a uděláme všechno co je z naší strany možné aby situace vyřešit.

 

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

ZjkwN