S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

S lítostí vám oznamujeme že z finančních důvodů firma byla nucena ukončit svůj provoz.

Děkujeme za pochopení!

GAPT shop s.r.o.

Kontakty

GAPT shop s.r.o.
Praha 15500

Novinky

arr3Variabilní symbolVážení zákaznici, při platbě převodem, prosíme, používejte jako variabilní symbol číslo objednávky...

Nakup a převzetí zboží

Jak nakupovat

1. Výběr zboží a vložení do košíku

Z nabídky zboží nebo pomocí vyhledávání si vyberte zboží, které si chcete zakoupit.

Zboží si pomocí tlačítka "Koupit" jednoduše vložte do košíku.

Stejným způsobem můžete v nákupu pokračovat. Nebo přejít k pokladně a k výběru dopravy a platby.

2. Volba způsobu dopravy a platby

Vyberte si způsob dopravy a platby, který nejvíce preferujete.

Zboží můžete platit dobírkou (tento způsob platby je zpoplatněn) nebo převodem na účet, zboží vám doručí Česká pošta (balíkem do ruky, balíkem na poštu nebo přes Balikovnu) a také PPL (PPL Priváte nebo PPL ParcelShop).

Při objednání zboží v hodnotě nad 2000 Kč a uhrazení částky předem na náš účet, vznika nárok na dopravu zdarma do výdejních míst PPL ParcelShop a Balíkoven.

3. Dodací údaje

Vyplníte povinná pole ve formulářích, abychom věděli, kam vám zboží máme zaslat a jak s vámi komunikovat.

Máte-li zájem, můžete provést na naší webové stránce registrace a tak vždy mít přehled svých objednávek. 

Pokud už u nás máte vytvořený účet, tak se přihlašte pomocí svých přihlašovacích údajů. 

4. Shrnutí objednávky

Pečlivě zkontrolujte svoji objednávku před odesláním. 

V případě potřeby sdělit nám další důležité informace použijte pole pro poznámku. 

5. Odesílání objednávky 

Objednávku odešlete ke zpracování tlačítkem "Odeslat objednávku". 

Vaše objednávka bude zpracována v nejbližší možné době. V případě dobírky objednávka bude odeslána během 1-3 pracovních dnů, u zboží označeného "skladem u dodavatele" během 3-5 pracovních dnů ode dne objednání. V případě platby předem převodem na účet objednávka bude odeslána během 1-2 pracovních dnů ode dne přepsání částky na účet. 

O průběh zpracování objednávky Vas budeme informovat mailem. 


Doprava a platba

Možnosti dopravy:

 

 Balík do ruky - 95 Kč - balík bude doručen na zvolenou Vámi adresu. Kurýr Vám zásilku přinese domů nebo třeba do práce na zvolenou Vámi adresu. V případě nezastižení Vás na adrese balík může být uložen kurýrem v nejbližší možné pobočce dopravce. 

 Balík na Poštu - 89 Kč - balík bude doručen na zvolenou Vámi pobočku České pošty.

 Balík do Balíkovny - 29 Kč - balík bude doručen na zvolenou Vámi pobočku Balíkovny. Podrobností o otevírací době a moznostech vyzvednutí balíčku obdržíte v emailů od dorucovatele.

  

  Balík do Zasílkovny - od 83 Kč doručení na zvolené Vámi výdejní místo nebo výdejní box Zásilkovna.

  

 PPL Private - od 109 Kčdoručení na soukromou adresu obvykle následující pracovní den. Možnost volby večerního doručení ve vybraných lokalitách. Možnost doručení do výdejních míst PPL.

 PPL ParcelShop - od 61 Kč - doručení zásilky přímo do výdejních míst PPL (Parcelshopu, Parcelboxu). V případě plne obsazenosti na zvolené vydejně, dopravce ponechává zásilku na nejbližší možné výdejně. Maximální úložní doba na výdejních místech PPL Parcelshop je 7 dní a u Parcelboxu jsou to 3 dny.

Možnosti platby:

Dobírka - 49 Kč je způsob doručení zboží, při kterém příjemce za zboží zaplatí až kurýrovi nebo poštovnému doručovateli při přijetí zboží. Což znamená, že neplatíte nic předem. Služba je zpoplatněna dopravcem a stojí 49 Kč.

Převodem předem na účet - zdarma - platbu provedete přímo na náš účet vedený u FIO banky, čú: 2602307164/2010. Použijte číslo objednávky jako variabilní symbol platby! Nebo použijete QR-kód na strance s potvrzením o odeslání objednávky, případně QR-kód z faktury v příloze emailů s předmětem "Objednávka zpracovává se - Faktura".
Vaše objednávka bude zpracována a odeslána až poté, co bude platba uhrazena na náš účet. 

ComGate - zdarma - platební brána, s možností platby kartou nebo okamžitým online převodem - https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

Platební brána Comgate podporuje karty Visa, Visa Electron, Mastercard a Maestro. Po schválení platby získáváte ihned informaci o provedení platby.

Krátký návod: 

• Po dokončení objednávky budete přesměrováni na platební bránu ComeGate, kde musíte zadat údaje své platební karty.

• Dále musíte zmáčknout tlačítko"Zaplatít" a počkat na provedení platby.

• V případě potřeby platbu potvrdít v Vašem internetovým bankovnictví.

Apple Pay a Google Pay

Apple Pay i Google Pay jsou metody, při nichž platíte kartou uloženou v Peněžence Apple, resp. Peněžence Google. Více informací o Apple Pay, více informací o Google Pay.

Funkce brány

Níže uvádíme odkazy na články o vybraných funkcích souvisejících s platbou kartou:

• opakované platby

• předautorizace

• zapamatování karty

Kontaktní údaje na společnost ComGate Payments, a.s. výhradně pro případné reklamace nebo dotazy k platbám kartou:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

Doprava zdarma

Připravili jsme pro vás dopravu zdarma do PPL ParcelShopu a do vydejních míst Balíkovny. 

Pro uplatnění nároku na dopravu zdarma:

♦ hodnota objednávky musí být více než 2000 Kč,

♦ objednávka musí být uhrazena predem na účet.

*V případě vrácení části objednávky v 14.denní lhůtě a snížení celkové hodnoty objednávky, při které celková hodnota ponechaného kupujícím zboží bude činit méně než 2000 Kč, nárok na dopravu zdarma zaniká a hodnota dopravného bude odečtena z vrácené částky, dle ceníku dopravného (víz obchodní podmínky odstavec 6, článek 6.5).

Zrušení objednávky

Důležité upozornění!

Vážení zákazníci, dovolujeme si vás upozornit, že objednávku lze zrušit jenom do okamžiku její vyřízení.

Po obdržení emailů s předmětem "Objednavka byla vyřízena" už objednávku zrušit nelze a dle zákona jste zavázané objednávku převzít.

Děkujeme za pochopeni!

Pro zrušení Vaší objednávky stačí na emailovou adresu info@gaptshop.cz napsat email ve kterém uvedete číslo objednávky, kterou přejete si zrušit.

Převzetí zásilky od dopravce

Milí zákazníci, milé zákaznice, žádáme vás o důkladnou kontrolu balíku při převzetí od dopravce. 

I přes to že snažíme se naše zásilky vždy balit důkladně, stává se, že nešťastnou náhodou nějaký balíček dorazí ke svému objednavateli poničený. Naše společnost nenese zodpovědnost za znehodnocení a poničeni balíku během přepravy a nelze na toto zboží uplatnit reklamací, pokud nedodržíte následující body:

1. Při převzetí zboží důkladně zkontroluje vnější obal balíku.

2. V případě zjištění promočeni, potlučeni, potrhaní, odlepeni lepicí pásky a podobné, sepište s doručovatelem „Protokol o poškození balíku“.

3. V případě, pokud doručovatel odmítne sepsat tento protokol balík nepřebírejte.

4. Následně zašlete oznámeni na naší e-mailovou adresu info@gaptshop.cz ve kterém uveďte:

- Datum převzetí/nepřevzetí balíku;

- Číslo objednávky/faktury;

- Název poškozeného výrobky, popis a míru poškození;

- Foto nebo naskenovaný „Protokol o poškození balíku“;

- Foto poškozeného obalu a zboží.

5. Dočkejte se naší odpovědi a uděláme všechno co je z naší strany možné aby situace vyřešit.

Vytvořeno systémem www.webareal.cz

ODBmN2I4